6 oktober Bus humör

Héjj :)

Mix har fått vila nu i 2 dagar för att jag inte haft haft tid att rida. Vi har så himla mycket i skolan nu och jag vill verkligen lyckas så jag gör verkligen allt. Men idag tog jag med tid att rida ut en runda och han uppsakttade verkligen det för han var så pigg och glad= busig. Han började hoppa i stutsa i skritten till och med. Då skulle ni sett han i galoppen han sprang skit snabbt, saknade ner och bockade och sprang snabbt igen! alltid lika kul när han är på sånnt humör.
Han skötte sig kanon bra helt runda och det går så bra nu. Vi red till och med runt typ hela ryttartorpet idag och det har jag aldrig gjort för att jag vill inte börja bråka där. Men nu går han framåt så snällt.

Han var även busig när han stod inne när jag skulle borsta han och så för då skulle han alltid hålla på med rycktlådan som det fanns godis i.. Hahah så söt video fick jag med! Här har ni iaf en suddug bild på när han har vält den:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0