1 september Last-träning 3

Hejsan :)

Nu är det 1 september och det betyder höst. Lite tråktigt men det ska bli skönt och jag hoppas vintern blir så man iaf kan rida lite.

Men idag har vi alltså last-tränat igen och det gick så JÄVLA bra. Han går verligen bara rakt på och bråkar inget alls. Det är faktist en sak vi har gått igenom då vi inte har bråkat alls mycket och det är jag glad för. Idag stängde vi allt igen och jag satt fast han och gick ut ifrån transoprten så han inte vänjer sig vid att jag står där inne för det han jag ju inte göra. Vi provade även att lasta utanför corallen och han gick på lika fint igen!

Nästa gång ska vi köra en liten runda till och med hihi jag är så himla glad och detta gjorde verkligen min dag för han var så himla duktigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0