15 september Träning i Risinge

Hejj :)

Idag har mix och jag varit och tränat i Risinge. Det var sara som hade träningen. Det var och jag 4 andra tjejer som tränade lite hoppning. Eller rättare sagt de andra 4 tjejerna var ett divition 2 lag och dom är alltså bra inom hoppning. Men mix var minst lika duktigt som dem, haha nej okej kanske inte men han var så sjukt jävla duktigt om jag får svära. Han var lite smårädd när han kom in i ridhuset och även lite under helt tiden jag red. Men det var ju första gången jag var med han i ett ridhus och det var första gången jag red med så många andra.

Han skötte sig kanon och bråkade och busade typ inget han hoppade även väldigt fint och hoppade över allt jag sa till han även om han fick hoppa stillastående. Älskar att jag har en sån modig häst!

Jag är så himla glad och väldigt stolt över mix han gav verkligen allt och det känndes som att han ville göra mig glad. Mix och jag är ett nu och jag älskar min mix surprise!<3

Bilder ifrån träningen:








ÄLSKLING DU ÄR BÄÄÄÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0