21 september Skön långritt

Hejj :)

Idag var jag ute och red mix i över en timme. Han var duktig och tjurade bara ihop en gång men det gick snabbt att lösa. Han var ganska seg och ville inte alls bjuda framåt idag så jag tog det lungt eftersom han faktist sa ifrån att han va trött. Mamma var även med och gick en runda så det gick kanon bra idag.

Sträckte även till ryggen för att mix blev rädd för något och sprang iväg lite. Usch det gör riktigt ont!

Nu är klockan snart 12 på natten och det är dags att sova. DÅ tänker ni att fy vad sent hon är uppe men jag har faktitst studiedag imån!!!! fyfan vad skönt!
Kommer troligen rida på ridbanen och åka till börjes imån!!;)

Nu ska jag sova!! godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0