22 september Duktigt på ridbana!

Hej :)

Idag hade vi studiedag och då passade jag på att gå upp tidigt och rida på ridbanan (grus)
Han var verkligen jätte fin i både skritten och traven och även i galoppen i slutet!
Var super nöjd efter träningen för han är så stabil i sin ställning och han kunde till och med flytta lite åt sidan idag när vi vände upp från a och c :) Super duktigt polle!

Han var dock inte lika duktig när jag hade kommit tillbaka till stallet och skulle upp på loftet och hämta mat åt han för då stod han fastbuden ute fast på något kontigt sätt hade han kommit loss och gick helt lös i stallet. hah och när jag såg han när jag skulle gå ner för trappan så sprang han iväg men så lydig han är så skrek jag stanna och kom och han kom  gående så snällt! fast jag hade mat med så det var kanske därför..
Men det var så himla kul verkligen! :)

Jag fullkommligt älskar min mix!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0