24 september Ut med sällskap i skogen

Hej :)

Idag när jag skulle rida ut så skulle martin och ängla med göra det så jag hängde på dem. Mix är ju lite busig och vill leka när man är ute och rider så det är en bra träning. Men idag skötte han sig kanon och var nog lite rädd för pärlan som ville sparka han hela tiden haha så söt är han!:)
Men ja han skötta sig och gick fint!

Vi onsdags var vi på börjes där köpte jag lite saker:
- Regntäckte
- transportskydd
- matingal
- och massa smått och gått som kan vara bra att ha

Regntäcket fanns bara i storlek 125 men mamma och jag chansade och det passade! Skydden och matingalen har jag inte prövat än. Men jag hoppas det funkar med matingalen så jag slipper få hans huvud i mitt huvud när jag rider (hoppar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0