26 september Ut i blåsten

Tjena hejsan :)
 
Idag har jag varit ute i skogen och ridit mix. Det blåste endel och vädret var väl inte sådär tipp topp men jag tog iaf en runda på 45 min. Det var skönt att få komma ut och det var skönt att mix var duktigt ännu en gång. Känns som det aldrig mer kommer att bli ett sånnt stort bråk igen och det känns mycket mycket mycket bra!! :)
Om han vill bråka så stannar han bara och jag blir arg och sedan går han framåt, skönt!

Han har även börjat lita skit mycket på mig. Jag behöver liksom bara stötta han lite nu och driva på han för att han ska gå förbi läskiga saker. Idag utmande jag mig själv och gick förbi alla stora vita höbalar för dom har inte stått där innan. Okej han var riktigt rädd och ville helst inte men gick förbi när jag stöttade han.

Blir väl kanske lite ridning imån med vi får se om vädret tilllåter :)

Nu får ni ta en bra söndag för det tänker jag ha! :)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0