27 september Sara träning

Heeejj :)

Idag va sara här och tränade mig. Det gick kanon bra även om mix gärna vill busa till det med några bocksprång ibland. Hade matingalen idag för första gången och han reagerade inget på det. Först körde vi lite dressyr och flyttade lite och så sedan efter han hade varit duktigt så körde vi några hopp. Det gick bra och idag var jag tyst och bara följde med eftersom sara tjata på mig om det.. Haha men idag var hon nöjd för idag lät jag mix sköta det. Han är ju så duktigt! :)

Han fick stå inne och äta lite höselage eftersom vi ska vänja dom vid det nu och när jag skulle ta ut han ville han inte alls gå ut för han var så trött och han tyckte det var skönt att vara inne. Ska blir skönt nu för på torsdag ska vi börja ta in hästarna! :) Mix trivs ju så bra inne :)

Har inga bilder ifrån idag eftersom det blåste och höll på massa så vi tog inte med oss kameran. Lite synd för det är alltid kul att ha lite bilder ifrån träningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0