3 september SUPER GLAD!

Hejj :)

ÄNTLIGEN får jag börja rida mix ganska normalt igen och jag är så glad!
Idag red jag ut en runda i skogen på ca 35 min och en stor del av rundan galopperade jag för vi har inte varit ute i skogen på evigheter och bara galopperat. Mix uppskattade det verkligen och jag med för den delen!
Sitter här vid datorn och bara ler nu :D är helt hyper glad att mix verkligen sköter sig bra nu och det känns verkligen som jag har lyckats för en gång skull och mix känns så himla mycket bättre.

Hela runda gick kanon bra och han fick förbi en flyttbil och allt okej många tycker kanske det lät töntigt men han har verkligen varit bråkig och för en månad sen skulle han inte gått förbi den bilen eller till och med för en vecka sen var han så bråkig. Han gick förbi saker han har varit rädd för innan, åh vad glad jag är och mix är lika glad han vi är verkligen 1 nu igen!

Imån ska jag nog upp på banan och rida lite, kul det var faktist riktigt längesen! :) Nu ska jag fortsätta njuta av denna underbara dagen och mix gjorde verkigen min dag idag, älskar dig mitt hjärta!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0