31 augusti Skritt mitt i skogen

Hej!

Idag fick jag bara skritt igen eftersom hassa har varit hos mix men efter idag får jag rida normalt igen, skönt!
Jag skrittade ut i skogen ca 30 min och han bråkade inget har fått en så duktigt polle! :) Vi skrittade bara rakt ut i skogen och mix älskar det! Han traskar på som det inte låg stenar och pinnar ivägen sen så märker jag att det finns pinnar högre upp när jag rider in i dom, haha

Skrittade även så jag kom till böjan av kronoberg så jag tränade att gå över vägen och att det kör bilar överallt men han brydde sig inget! Jag är så lycklig att jag har mix just nu<3

Ska rida ut i skogen och galoppera snart åh vad jag längtar!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0