8 september Tråkiga tiden tillbaka?

Hejj :)

Mix har fått vila måndag och tisdag för att jag helt enkelt har haft andra saker för mig. Igår var jag ute på nothemet och medverkade i en bussolycka. Vi skulle gå in och lägga oss i bussen och leka skadade. Det var en lärorik ocg rolig dag.

Idag red jag ut en runda på mix och det gick väl okej iallafall. Han började bråka lite igen och det gillar jag inte! Han har ju varit helt felfri flera gånger jag har ridit nu men ja det kanske löser sig. Jag hatar när det går uppför eftersom jag får inte alls lika mycket kraft att kämpa eftersom detta har hållt på så länge. Men jag klarade de två bråken enkelt och vann väldigt snabbt över honom. fattar inte varför han ens ska försöka?

Imån kommer sara nog ut och träna mig. Det ska bli kul för det var så längesen.

Nu ska jag bara kämpa på med mix eftersom den tråkiga tiden verka vara tillbaka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0