9 september Sara-träning

Nämen hejsan!

Idag har sara varit och tränat mix och mig och det gick så himla bra. Fick så mycket beröm för att han var så fin och det hade verkligen hjälpt att ta ut hasse. Han gick så himla fint och bråkade inget. Galoppen var lite svårt för honom men det är något vi jobba på och för en häst som är 4 år kan det vara svårt att fatta oilka saker.

Jag körde först lite dressyr och allt gick KANON bra!
Sen körde jag lite hoppning. Jag hoppade en serie på 4 hinder med 3 meter mellan de första 3 hinderna och till det sista hindret hade jag 7 meter.  Han var jätteduktigt han var först lite rädd men sedan hoppade han så fint. Han rev en gång och blev lite rädd efter det men det var bra att han gjorde det för sedan hoppade han så lugnt och högt!:)

Är super nöjd med träningen och mina läppar ler!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0