23 maj 2011

Hej hej!

Nu är det hänt sådär otroligt mycket saker och jag har inte skrivit om det, dåligt dåligt!

20 maj:
JAG FYLLER 18 ÅR!!!! Jag hade en kanon dag och det hände massor av roliga saker och senare på kvällen hade jag en trevlig liten fest och det var kul. Tack alla fina människor som gjorde min dag bra!

21 maj:
JAG BLEV HÄSTÄGARE!!! den 21 maj 2011 kommer jag alltid komma ihåg! det var då min dröm gick i uppfyllese och jag är så glad och jaag inte riktigt fattat det än. Jag äger mix nu och ingen kan ta ifrån mig han. Det kommer vara han och jag föralltid! Det är fan helt otroligt! Hah ja nu får jag nog lugna ner mig lite men jag är så lycklig!

Nu får du i alla fall fått reda på lite som har hänt i mitt fantasktiska liv och hur lycklig jag är just nu!



18 ÅR!!!!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0